الا یا ایها الساقی ادر کٱسا و ناولها

بعد از تجربه خوب شاهنامه خوانی، دارم سعی میکنم خواندن غزلهای زیبای حافظ را یاد بگیرم. این اولین تلاش منه. امیدوارم خوشتون بیاد.



فایل صوتی غزل را از اینجا بشنوید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:56 ق.ظ

مهرسا جانم سالی که نکوست از بهارش پیداست وقتی این اولین غزل رو به این خوبی خواندی می دونم که بهار قشنگ و سبز صدای نازنینت رو تو بقیه غزلهای زیبای حافظ هم جاری می کنی و چقدرررر خوب
شک ندارم که حافظ و غزلهای قشنگش خودشون نشانه و راهنمای تو خواهند بود

اگه هر کی یه مامان و راهنما مثل شما داشته باشه حتما میتونه از همه ی پله های راه پر پیچ و خم زندگی بالا بره و امیدوارم که خدا خودش یاری کنه
طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

هدیه یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:24 ب.ظ

بهترین صدایی که میتوانست غزل حافظ را بخواند
چندین و چند بار گوش دادم و حظ کردم از شنیدن صدایت که مانند روی ماهت زیباست
منتظر شنیدن غزلهای بعدی تو هستم

ممنون خاله جون از لطفتون مرسی از بازدید و نظرات خوبتون

فلورا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی عالی بود. مخصوصا که من هنوز صدای شاهنامه خوانیت یادم هست.
غزلهات رو باید در پیاده روی هام گوش کنم.
از راه دور میبوسمت

سلام خاله فلورا خیلی ممنونم که وبلاگم رو خواندین اگر غزل رو گوش کردین لطفا اشکالهاش رو بهم بگین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد