داستان کیخسرو از شاهنامه فردوسی

 

-  پادشاهی کیخسرو شصت سال بود 

 - آغاز داستان

- گردیدن کیخسرو گرد پادشاهی

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

به به. چه وبلاگ خوبی.چه مطالبی.میشه ساعتها اینجا پرسه زد. داستان کیخسرو رو هم که شرو کردی. تا آخرشم حتمن می خوای بری آره؟ بهم خبر بده. منتظرم.
لینک وبلاگتو گذاشتم توی وبلاگم.
بازم می بینمت.

سلام ممنونم لطف دارین. داستان کیخسرو رو دارم می خوانم ولی خیلی سخته باید بیشتر تمرین کنم.

adnan شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام مهرسا جان عالی بود ... برای مایی که در خوندن شاهنامه تنبلی می کنیم این خیلی خوبه که تو خیلی قشنگ برامون میخونیش

سلام عدنان جان
خوشحال شدم که شاهنامه خوانی من رو گوش کردی ولی خودت هم بخونی خیلی خوبه ها

محسن یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

راس میگی. سخته. ولی خب کاریش نمی شه کرد. کم کم آسون می شه ولی هیچ وقت آسون ِ آسون نمی شه. همیشه یه چیزایی توش هست که به دلیل تازگی سختش می کنه. ولی خب بعدن آدم می تونه به خودش بگه:
این من بودم که این کار رو کردم؟
و این حس خیلی قشنگه. که خیلیا این حس رو ندارن.

از همه سخت تر اینه که بعضی وقتا دو تا بیت مثل هم که تو دو جای مختلف اومده هم خواندنشون با هم فرق می کنه ولی خب بعدش خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد