شعری از شاهنامه فردوسی

فردوسی آغاز شاهنامه را با این بیت شروع کرده است:

به نام خداوند جان و خرد/  کزین برتر اندیشه برنگذرد

من این شعر را خوانده ام و فکر می کنم که یکی از بهترین شعرهای فردوسی است. چند روز پیش با خانواده ام از آرامگاه فردوسی در توس دیدن کردیم. در آنجا دیدم که این شعر در ورودی آرامگاه فردوسی هم هست. من خیلی خوشحالم که فردوسی را می شناسم و می توانم شعرهای شاهنامه را بخوانم؛ چون او یکی از بهترین و بزرگ ترین شاعران ایران بوده است.



شما می توانید این شعر رو از اینجا گوش کنید.


نظرات 7 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.love-family-life.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری
با تبادل لینک موافق هستی ؟
اگه موافقی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن
بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم

عنوان : عشق ، خانواده ، زندگی
آدرس : www.love-family-life.blogsky.com

خوشحال میشم به بلاگم سر بزنید

موفق باشید

منو در قسمت جعبه لینک لینک کن (ممنون)

بابا سعید سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام دختر گلم
وقتی مطالب تو رو میخونم بهترین لذت زنگی را میبرم
همیشه با صلابت باش

چشم باباجون

بابا سعید جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام دختر گلم
الکی نگو چشم
بنویس

امروز دو تا خاطره نوشتم بابا جون

فاطمه درویش شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

من نوشته های ترو خوندم خیلی جالب بود نقاشیهای خوبی کرده بودی و من خیلی خوشم آمد

مرسی مامانی جونم
دوستت دارم خیلی زیاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ

............ دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:36 ب.ظ

کاش اسم شعر مینوشتین

اینها همون ابیات ابتدای شاهنامه است

نادیا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:56 ق.ظ http://ladybug1388.blogfdcm/broile

سلام من خیلی از وبلاگت خوشم اومده لطفا به وبلاگ منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد