اگر گل رز بودم...

اگر گل رز بودم، پروانه ها روی من می نشستند و از شهد من می نوشیدند. در باغچه دوستان زیادی داشتم. بوی من در هوا می پیچید و مردم از بوی من لذت می بردند. اگر گل رز بودم، وقتی باران می بارید، من شاداب می شدم. از من گلاب خوش بو و مفید می گرفتند و آن را در بعضی از غذاها می گرفتند. نام یک دختر می شدم و شادی و لبخند را به خانه ی آن ها می آوردم. دوست نداشتم با تیغ های خود دست کودکی را زخمی کنم. بچه ها لطفاً به گل ها دست نزنید و آن را نچینید. اگر گل رز بودم، از قطره های باران دعوت می کردم تا روی من ببارند. از رنگ من در صنعت رنگ سازی استفاده می کردند و هنرمندان با گل برگ های من چیزهای هنری و زیبا درست می کردند. اگر گل رز بودم، زیبایی هایم را به دنیا تقدیم می کردم. زنبور عسل روی من می نشست و از شهد من می خورد و عسل درست می کرد. اگر گل رز در باغچه نبود، باغچه زیبا نبود.

نظرات 10 + ارسال نظر
مامان شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

تو یه جورایی گل سرخ هستی و یه جورایی هم نیستی، مثل گل سرخ بوهای خوب خوب می دی و خوشگلی و شادی و لبخند رو به خونمون آوردی ولی اصلاً خار و اینا نداری زنبورها هم برن یه جای دیگه بشینن دختر خوشگل‌مون رو نیش می‌زن

اگر زنبورا آدمو نیش بزنن، یه نشونه ایه که آدم مثل گله خوب خوبه دیگه

مامان شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

"اگر گل رز بودم" و "اگر باران بودم" تقریبن اولین انشاهای تو هستند. چقدر خوب که خانم تیزکار با صحبت کردن در مورد این موضوع‌ها به شما فکر کردن و قشنگ نوشتن رو یاد می‌ده.
آفرین عزیزم

منم خوشحالم که حرفای خانم رو خوب گوش می دم تا بتوانم بهتر بنویسم

گل رز شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

مهرسا جون ممنونم که این قدر خوشگل از من نوشتی. حالا خودم هم خودم رو بیشتر دوست دارم.

خواهش می کنم خوشگلی از خودتونه

باباسعید دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام دختر گلم
تو برای من زیباترین گل رز جهانی
من همیشه خداوند را به خاطر اینکه تورا به من داد شکر میکنم
من صاحب بهترین همسر و دختر روی زمینم
از خدا میخام خواهرت هم مثل خودت مهربون و با خیر و برکت باشه


ممنون بابا سعید دلم می خواد زودتر ببینمش. اگه گفتی اسم نی نی چیه؟

امین حسینی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام .خیلی ممنون از مطلب زیبانون

سلام ممنون که خواندین

الهه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:44 ق.ظ

عالی بود عزیز دلم

ممنونم

فاطمه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام

اهو جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 12:17 ب.ظ

من از نظرت خوشم امد ولی خیلی ها همین ارزو را دارن

گل شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 08:56 ب.ظ

ممنون عزیزم خیلی زیبا و دلنشین بود فقط بهت توصیه میکنم بیشتر توضیح بدی در مورد هر موضوع ❤ مرسی

گل یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی بی خود بود

خیلی ممنونم از نظری که گذاشتید من فکر میکنم برای کسی که به تازگی قدم های اول نوشتن رو پشت سر می‌گذاشته و در مسیر دور و دراز این هنر دیرین و زیبا رهسپار میشه و در همان شور حال کودکی مثل یک کودک ۹ ساله و از زبان خودش و با تفکرات خودش صحبت میکنه متنی نیست که چندان هم به چشم بد جلوه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد