نقاشی های من

 

قایق ها:  

 

 

 

دختران باغ های قالی:  

 

 

زندگی طیف وسیعی دارد از گل و بلبل و شبنم 

از هزاران تصویر نکشیده برکاغذ...    

این ها رو خانم نقاشی پایین نقاشی های کلاس اولم نوشته بود. اسم معلم نقاشی ام خانم طیب زاده است، امروز آخرین روز کلاس نقاشی تابستانی بود و من با خانم نقاشی خداحافظی کردم. نقاشی کشیدن را دوست دارم.

نظرات 10 + ارسال نظر
من چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

فرشته‌ی من
خواستم اولین پیام رو خودم برات گذاشته باشم. یک روزی فکر می کنم نقاشی خوب کشیدن بین ماها خواب و خیال باشه آخه می دونی که هیچ کدوممون نقاشی بلد نیستیم ولی حالا می بینم تو قشنگ ترین فکرهات رو تو این نقاشی ها به ما نشون می دی خوشحالم که انگشتای کوچک قشنگت رنگی هستن عزیزم.

مامان عزیزم خیلی ممنون که اینو برام نوشتی

پریسا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

مهرسای قشنگم
سلام
امیدوارم خوب باشی
من از دیدن نقاشیهات خیلی لذت بردم
میشه خواهش کنم هر وقت که فرصت داشتی یکی از نقاشیهاتو یادگاری به من بدی؟

سلام خاله
حتمن برای شما یه نقاشی قشنگ می کشم

بابا سعید چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام دختر گلم
لذت بخش ترین لحظه برای یک بدر و مادر
دیدن موفقیت فرزندشونه تازه اگه دختر باشه

اونم از نوع زشتش

پدر عزیزم دوستت دارم

عسل چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

خیییییلی خوجکله

مرسی

پری کوچولو چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

من یه پری دریایی هستم این نقاشی‌های خوشگل رو کی کشیده؟ می شه من برم تو اون دریا چقدر خوشگله تازه قایقم داره به به

جای هر پری دریایی اونجاست ولی جای شما بیشتر از همه پری دریایی ها اونجاست

حمید چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام مهرسا جان
میدونی که اگه اونجا بودم چنتا بوست میکردم عریرم خیلی لذت
بردم از هنرمنیهای قشنگت

ممنو عمو حمید لطف دارین
پسر شما هم خیلی هنرمنده

عمو مهرداد شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام مهرسا خانوم
واقعا نقاشی‌های قشنگیه، اگه اونا را توی وبلاگت ندیده بودم و جداگانه به من نشون میدادن، میگفتم که کار یه نقاش و هنرمند حرفه‌ایه.
اگه میشه به لاوین من هم یاد بده. فقط بگو از چند سالگی باید بیارمش کنار تو تا آموزش را شروع کنی؟
امیدوارم بزودی نقاشیهات را در اروپا به نمایش در بیاری.

خیلی ممنون عمو
مطمئن هستم لاوین وقتی بزرگ شد، نقاشی های خیلی قشنگی می کشه درست مثل خودش

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

مهرساجون من عاشق نقاشی ام وقتی نقاشی هات رودیدم با آن رنگ های شاد کلی انرژی گرفتم امیدوارم که همیشه شادباشی و نقاشی هایت هم پر از شادی باشند عزیزم

ممنونم خاله ولی من نمی دونم شما کدوم خاله هستین شاید همون خاله ای که زنبورم رو دادم بهش حتمن یه نقاشی با رنگای شاد براتون می کشم و می فرستم.

مامان عسل شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

مهرساجون سلام
نقاشی هات هم مثل خودت قشنگن. خیلی زیاد. به نظر من که استعداد نقاشی حرفه ای رو داری اگر ادامه بدهی. از ترکیب رنگ های بسیار خوبی استفاده کردی. نقاشی هات جوندار هم هستند.از نقاشی هایت به نظر می رسه دختر بسیار خلاقی باشی.
آذر

ممنونم خاله جون امیدوارم عسل جان هم همیشه موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد